Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorHankeová, Barbora
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:57Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149353
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na měření spokojenosti návštěvníků Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě. Cílem bylo pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak jsou návštěvníci spokojeni s knihovnou a s portfoliem nabízených služeb. Dílčím cílem bylo zjistit, zda návštěvníkům v knihovně schází nějaké služby a případně jaké. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 166 respondentů a výsledky ukazují, že většina je s knihovnou a s portfoliem nabízených služeb spokojena. V závěru práce jsou formulovány návrhy a doporučení, které by mohly pomoci udržet a případně i zvýšit spokojenost jak s portfoliem nabízených služeb, tak i s dílčími faktory, které mají na spokojenost vliv.cs
dc.description.abstractThis master's thesis is focused on measuring the satisfaction of visitors of the Moravian-Silesian Scientific Library in Ostrava. The aim was to use marketing research to determine how satisfied visitors are with the library and the portfolio of services offered. A sub-objective was to find out if there are any services that visitors feel are lacking in the library, and if so, what those services are. The evaluation was based on a questionnaire survey, which involved 166 respondents, and the results indicate that the majority of visitors are satisfied with the library and the portfolio of services offered. In conclusion, suggestions and recommendations are formulated that could help maintain and potentially increase satisfaction with both the portfolio of services offered and the individual factors that influence satisfaction.en
dc.format.extent5902028 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectnávštěvnícics
dc.subjectvědecká knihovnacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectvisitorsen
dc.subjectscientific libraryen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků knihovnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the Libraryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2023-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAN0283_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam