Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorBartoš, Martin
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:57Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149356
dc.description.abstractBakalářská práce měla za cíl identifikovat chování návštěvníků hudebního festivalu Beats For Love, který je největším hudebním festivalem ve střední Evropě zaměřující se na současnou elektronickou hudbu. Hlavním cílem této práce byla analýza spotřebitelského chování návštěvníků tohoto festivalu. Sběr dat probíhal online dotazníkovým šetřením skrze Google Forms. Posléze byla tato data zpracována v programu Microsoft Excel a poté interpretována v programu Microsoft Word. Ze získaných výsledků je patrné, že je většina návštěvníků s jednotlivými faktory festivalu spokojena. Našlo se zde však i několik výtek, na jejichž základě byly poté zformulovány návrhy a doporučení, které mohou pomoci organizátorům festivalu Beats For Love vylepšit některé dílčí nedostatky.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis was to identify the behaviour of visitors to the Beats For Love festival, which is the largest music festival in Central Europe focusing on contemporary electronic music. The main aim of this thesis was to analyse consumer behaviour of visitors to this festival. The data collection was carried out through an online questionnaire survey via Google Forms. Then, this data was processed in Microsoft Excel and then interpreted in Microsoft Word. From the results obtained, it is evident that most of the visitors are satisfied with the various factors of the festival. However, there were also a few criticisms, which were then used to formulate suggestions and recommendations that may help the Beats For Love festival organisers to improve some of the partial shortcomings.en
dc.format.extent1118406 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectfaktory spokojenostics
dc.subjecthudební festivalcs
dc.subjectelektronická hudbacs
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsatisfaction factorsen
dc.subjectmusic festivalen
dc.subjectelectronic musicen
dc.titleIdentifikace chování návštěvníků hudebního festivalucs
dc.title.alternativeIdentifying the Behaviour of Music Festival Visitorsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMotyčková, Monika
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0670_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam