Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorAxmann, Daniel
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:58Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149357
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl identifikovat postoje zákazníků k bankovním produktům. Charakterizovanou společností je Česká spořitelna, a.s., která je nejstarší a největší bankou na tuzemském trhu v České republice. Pozornost je věnována zejména výnosovým, úvěrovým a investičním produktům z její nabídky. Postoje klientů byly zjišťovány formou dotazníkového šetření prostřednictvím internetu. Výsledky ukazují, že se většina respondentů o zhodnocení svých financí nezajímá. V závěru jsou formulována určitá doporučení, díky kterým by banka mohla své klienty více motivovat například k investování.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis aims to identify the customers' attitudes towards banking products. The characterized company is Česká spořitelna, a.s., which is the oldest and largest bank on the domestic market in the Czech Republic. The focus is mainly on income, credit and investment products from its offer. Client attitudes were collected by means of a questionnaire survey via the Internet. The results show that the majority of respondents are not interested in the appreciation of their finances. In the conclusion, some recommendations are formulated which could help the bank to motivate its clients for example to invest.en
dc.format.extent757429 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazník, postoje zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectbankovní produktycs
dc.subjectbankacs
dc.subjectinvestovánícs
dc.subjectúvěrcs
dc.subjectspořenícs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectcustomer attitudesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectbanking productsen
dc.subjectbanken
dc.subjectinvestingen
dc.subjectcrediten
dc.subjectsavingen
dc.titleIdentifikace postojů zákazníků k bankovním produktůmcs
dc.title.alternativeIdentification of Customer Attitudes towards Banking Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLahutová, Milena
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisAXM0014_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam