Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorRežná, Natálie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:58Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149358
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na televizní reklamu a její vliv na spotřebitele. Konkrétně zkoumá, do jaké míry se nechají spotřebitelé ovlivnit televizní reklamou k samotnému nákupu. Bakalářská práce se rozdělena do několika kapitol. První kapitola představuje úvod, kde je téma představeno. Další kapitola se soustředí na teoretická východiska reklamy a rozhodování spotřebitele. Ve třetí kapitole je podrobněji rozebrána charakteristika českého reklamního trhu a charakteristika makroprostředí. Další kapitola představuje metodiku shromažďování dat. Pátá kapitola je věnována výzkumu, který sleduje, do jaké míry se nechají spotřebitelé ovlivnit k nákupu po zhlédnutí televizní reklamy. V další kapitole jsou navrženy možnosti a doporučení, jak lze získané informace z výzkumu využít v mediálním prostředí. V závěru jsou shrnuty cíle a postupy bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on television advertising and its impact on consumers. Specifically, it examines the extent to which consumers will be influenced by television advertising to make the actual purchase. The bachelor thesis is divided into several chapters. The first chapter is an introduction where the topic is introduced. The next chapter focuses on the theoretical background of advertising and consumer decision making. The third chapter discusses in more detail the characteristics of the Czech advertising market and the characteristics of the macro environment. The next chapter presents the data collection methodology. The fifth chapter is devoted to the research that investigates the extent to which consumers are influenced to purchase after watching a television advertisement. The next chapter proposes options and recommendations on how the research information can be used in the media environment. Finally, the aims and procedures of the thesis are summarised.en
dc.format.extent1921976 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTelevizecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectmarketingový výzkum.cs
dc.subjectTelevisionen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectmarketing research.en
dc.titleVliv reklamy na chování spotřebitelůcs
dc.title.alternativeImpact of Advertisement on Consumer Behaviouren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMotyčková, Monika
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREZ0117_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam