Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMalantová, Lenka
dc.contributor.authorMasopustová, Hana
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:59Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149362
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl popsat propagaci vybraných cyklistických značek působících na českém trhu, ukázat propagaci na příkladech z praxe a zjistit, jak tyto činnosti značek působí na tuzemského spotřebitele. V praktické části byly použity metody jako srovnání propagace dvou cyklistických značek, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Provedením zmíněných metod byly zjištěny silné stránky a nedostatky v propagaci zmíněných značek, dále nejefektivnější formy marketingové komunikace a způsob, jakým působí na české spotřebitele. Hlavním zjištěním je, že vybrané české i zahraniční cyklistické značky mají dobře zvládnutou propagaci přes komunikační kanály, hlavně přes sociální sítě a Internet. V České republice se vyskytuje poměrně velké množství aktivních cyklistů, pro nové značky jsou český trh i spotřebitel otevřeni. Značky však musí najít příležitost a výhodu, která by je odlišila od nemalé konkurence. Naopak pro nové značky může být motivací dostat do své stálé klientely velmi bohatou a početnou skupinu aktivních cyklistů.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to describe the promotion of selected cycling brands operating on the Czech market, to show the promotion using examples from practice and to find out how these activities of the brands affect the domestic consumer. In the practical part, methods such as a comparison of the promotion of two cycling brands, a questionnaire survey and a SWOT analysis were used. Through the implementation of the mentioned methods, strengths and weaknesses in the promotion of the mentioned brands were identified, as well as the most effective forms of marketing communication and the way in which they affect Czech consumers. The main finding is that selected Czech and foreign cycling brands have a well-managed promotion through communication channels, mainly through social networks and the Internet. There are a relatively large number of active cyclists in the Czech Republic, the Czech market and the consumer are open to new brands. However, brands must find an opportunity and an advantage that would differentiate them from considerable competition. On the contrary, for new brands, the motivation can be to get a very rich and numerous group of active cyclists into their permanent clientele.en
dc.format.extent2933841 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPropagace, sportcs
dc.subjectSportovní managementcs
dc.subjectMarketing ve sportucs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectSportovní reklamacs
dc.subjectCyklistikacs
dc.subjectCyklistické značkycs
dc.subjectCyklistické produkty na českém trhucs
dc.subjectKalascs
dc.subjectCrussiscs
dc.subjectFestkacs
dc.subjectDecathloncs
dc.subjectSirokocs
dc.subjectPas Normal Studioscs
dc.subjectDesigncs
dc.subjectPromotion, Sporten
dc.subjectSport Managementen
dc.subjectMarketing in sporten
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectSport advertisingen
dc.subjectCyclingen
dc.subjectCycling brandsen
dc.subjectCycling products on the Czech marketen
dc.subjectKalasen
dc.subjectCrussisen
dc.subjectFestkaen
dc.subjectDecathlonen
dc.subjectSirokoen
dc.subjectPas Normal Studiosen
dc.subjectDesignen
dc.titlePropagace cyklistických značek na trhu ČRcs
dc.title.alternativePromotion of Cycling Brands on the Czech Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCenková, Šárka
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAS0157_EKF_B0413A050012_S05_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam