Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorŠebestová, Barbora
dc.date.accessioned2023-06-23T08:40:59Z
dc.date.available2023-06-23T08:40:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149365
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingový mix e-shopu Aniland a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění jeho prvků. První část práce je věnována teorii marketingového mixu z pohledu prodávajícího a kupujícího. Součástí práce je analýza marketingového výzkumu, jehož prostřednictvím byly získány cenné informace od stávajících i potenciálních zákazníků. V závěru práce jsou poté navržena doporučení vztahující se k produktu, ceně, distribuci a marketingové komunikaci, která by mohla zajistit rostoucí povědomí o e-shopu a zvýšení prodejů.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s thesis is to analyse the existing marketing mix of Aniland e-shop and based on the findings, propose recommendations that will lead to the streamlining of its elements. The first part of the thesis is devoted to the theory of the marketing mix from the perspective of the seller and the buyer. The thesis includes an analysis of marketing research through which valuable information was obtained from existing and potential customers. The thesis then concludes by proposing recommendations related to product, price, distribution and marketing communication that could ensure growing awareness of the e-shop and increased sales.en
dc.format.extent2622943 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectNávrh marketingového mixucs
dc.subjectE-shopcs
dc.subjectDomácí mazlíčcics
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectMarketing Mix Designen
dc.subjectE-shopen
dc.subjectPetsen
dc.titleNávrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířatacs
dc.title.alternativeMarketing Mix Design for the E-shop with Pet Suppliesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEB0111_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam