Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošíková, Ivana
dc.contributor.authorKloknerová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:05Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149391
dc.description.abstractBakalářská práce, jež nese název Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness, se zaměřuje na chování a preference spotřebitelů, kteří vystupují na tomto trhu. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují rozhodování spotřebitelů při využívání wellness služeb a jaké jsou jejich preference. Práce je složena celkem ze sedmi kapitol. První část je věnována vysvětlení teoretických východisek chování spotřebitele ve službách. Následuje kapitola o charakteristice trhu wellness, ve které je zkoumáno marketingové prostředí a pokračuje popisem klíčových ostravských společností na daném trhu. Čtvrtá kapitola je zaměřena na metodiku shromažďování dat a je rozdělena na dvě hlavní fáze, a to fázi přípravnou a realizační. Sběr dat o spotřebitelském chování probíhal pomocí online dotazníku. Pátá kapitola se zabývá analýzou dat, která byla získána v průběhu výzkumu. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky analýz a na základě těchto zjištění navržena doporučení pro dosažení co nejvyšší spokojenosti zákazníků. Práce vznikla na základě odborné literatury a pro kvalitnější pochopení a ilustraci výsledků zahrnuje velké množství grafů a tabulek.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis which is entitled Analysis of the Consumer Behaviour in the Wellness Market focuses on the behaviour and preferences of consumers who act in this market. It aims to find out what factors most affect consumers decision-making when using wellness services, and what their preferences are. The thesis consists of seven chapters. The first part explains the theoretical background of the consumer behaviour in services. This is followed by a chapter describing the characteristics of the wellness market, which examines the marketing environment and continues with a description of the key Ostrava companies on the wellness market. The fourth chapter focuses on the methodology of data collection and is divided into two main parts, namely the preparation and implementation phases. Data collection on consumer behaviour was carried out using an online questionnaire. The fifth chapter deals with the analysis of the data collected during the research. In the final part of the thesis, the results of the analysis are summarized, and based on these findings, recommendations are proposed to maximize customer satisfaction. The thesis is based on specialized literature and includes a large amount of graphs and tables to better understand and illustrate the results.en
dc.format.extent1107057 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectWellnesscs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectSpotřebitelské chování ve službáchcs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectConsumer Behaviouren
dc.subjectWellnessen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectConsumer Behaviour in Servicesen
dc.subjectServiceen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu wellnesscs
dc.title.alternativeAnalysis of the Consumer Behaviour in the Wellness Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePak, Dalibor
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKLO0073_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam