Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorMusialová, Karolína
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149396
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu drogistického řetězce. Cílem práce je na základě analýzy jednotlivých prvků marketingového maloobchodního mixu zjistit současný stav uplatňování prvků marketingového mixu v dané prodejně a navrhnout doporučení pro zlepšení vybraných prvků. Podkladem pro doporučené návrhy jsou výsledky dotazování zákazníků vybrané maloobchodní prodejny. Tohoto cíle je dosaženo skrze online metodu sběru dotazníkových dat, při níž jsou oslovováni lidé, kteří dosáhli věku 18 let a u kterých tazatelka věděla, že tuto prodejnu navštěvují. Těmto lidem je dotazník zaslán emailem, který následně dále rozesílají mezi své blízké okolí. Výsledky jsou vyhodnoceny slovně i graficky. Na základě výsledků dotazníku jsou předloženy návrhy a doporučení pro určité prvky.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the Marketing Mix Analysis of the Drugstore Chain. The aim of the work is to find out the current state of application of the elements of the marketing mix in the given store based on the analysis of the individual elements of the marketing retail mix and to propose recommendations for improving the selected elements. The basis for recommended suggestions are the results of customer surveys of selected retail stores. This goal is achieved through the online method of collecting questionnaire data, during which people who have reached the age of 18 and whom the interviewer knew visit this store are approached. A questionnaire is sent to these people by email, which they then send out to their close surroundings. The results are evaluated verbally and graphically. Based on the results of the questionnaire, suggestions and recommendations for certain elements are presented.en
dc.format.extent2405699 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza marketingového mixucs
dc.subjectdrogistický řetězeccs
dc.subjectdrogeriecs
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectMarketing Mix Analysisen
dc.subjectDrugstore Chainen
dc.subjectDrugstoreen
dc.titleAnalýza marketingového mixu drogistického řetězcecs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Drugstore Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamila
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMUS0114_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam