Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorKönigová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149397
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové komunikace pro květinářství Tulipán. Cílem práce je navrhnout finančně dostupnou, avšak efektivní variantu marketingové komunikace. Práce vychází z analýzy současné marketingové komunikace společnosti a dat získaných prostřednictvím dotazníkového průzkumu. Pro dosažení cíle je prováděn kvalitativní výzkum s využitím dotazníkového průzkumu, jehož výsledky jsou vyhodnoceny jak slovně, tak graficky. Na základě získaných dat je navrhován finální koncept a způsob využití marketingových nástrojů, které mají za cíl udržet vztahy s loajálními zákazníky, přilákat nové zákazníky a zvýšit povědomí o podniku. Výstupem práce je návrh reklamních materiálů a jejich grafické zpracování.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on designing a marketing communication strategy for the Tulipán flower shop. The goal of the thesis is to create an affordable yet effective marketing communication plan. The work is based on an analysis of the company's current marketing communication and data obtained through a questionnaire survey. To achieve this goal, a qualitative research using a questionnaire survey is conducted, with the results evaluated both verbally and graphically. Based on the obtained data, a final concept and approach to using marketing tools are proposed, aiming to maintain relationships with loyal customers, attract new customers, and raise awareness of the business. The output of the thesis is the design of promotional materials and their graphical processing.en
dc.format.extent3824161 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKvětinářstvícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingové komunikační nástrojecs
dc.subjectFlower shopen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing communication toolsen
dc.titleNávrh marketingové komunikace květinářstvícs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Flower Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0398_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam