Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorMarková, Kateřina
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149398
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na trhu s regionálními výrobky, konkrétně v regionu Beskydy. Téma regionálních výrobků je v současné době stále aktuálnější a spotřebitelé se začínají více zajímat nejen o kvalitu produktů, ale také jejich původ. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupní chování na trhu s regionálními výrobky. Teoretická část práce byla zaměřena na teoretická východiska spotřebitelského chování, tedy na definici spotřebitelského chování, faktory ovlivňující chování spotřebitele. V teoretické části byl dále charakterizován trh regionálních výrobků. Praktická část byla zaměřena na sběr dat a následnou analýzu nákupního chování. Metodika shromažďování dat byla rozdělena na fázi primární a sekundární. Analýza byla provedena pomocí online dotazníkového šetření prostřednictvím platformu Google Forms. V závěru jsou popsány návrhy a doporučení, které pomohou zviditelnit regionální výrobky.cs
dc.description.abstractThis Bachelor thesis deals with consumer purchasing behaviour in the market of regional products, specifically in the Beskydy region. The topic of regional products is becoming more and more popular nowadays and consumers are becoming more interested not only in the quality of products but also in their origin. The aim of the Bachelor thesis was to analyse the purchasing behaviour in the market of regional products. Furthermore, it was investigating what factors motivate consumers the most to buy regional products, where and how often they usually buy them. The theoretical part of the thesis focused on the theoretical background of consumer behaviour, i.e., the definition of consumer behaviour, factors influencing consumer behaviour. The market of regional products was also detailed characterized in the theoretical part. The practical part focused on data collection and subsequent analysis of purchasing behaviour. The data collection methodology was divided into primary and secondary phases. The analysis was conducted using an online questionnaire survey through the Google Forms platform. It concludes with suggestions and recommendations to help raise the profile of regional products.en
dc.format.extent1639526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectregionální výrobekcs
dc.subjectregion Beskydycs
dc.subjecttradicecs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectegional producten
dc.subjectBeskydy regionen
dc.subjecttraditionen
dc.subjectsustainabilityen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu s regionálními výrobkycs
dc.title.alternativePurchasing Behaviour Analysis in the Regional Products Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2023-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAR0785_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam