Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorLakomá, Lenka
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:07Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149400
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro rodinný penzion. Cílem této práce bylo navržení marketingové strategie a volba nejvhodnější kombinace prvků marketingového mixu na podporu zvýšení návštěvnosti penzionu. Výzkum se opíral o teoretická východiska marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix ve službách. Data pro marketingový výzkum byla získána prostředictvím elektronického dotazování. Výsledky výzkumu ukazují, že zákazníci jsou s ubytovacími službami penzionu spokojeni. Byly však zjištěny i nedostatky a náměty na rozšíření poskytovaých služeb. V závěru byl shrnut celý průběh práce a formulovány jednotlivé zvolené strategie.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is about the design of marketing strategy for the family pension. The purpose of this thesis was to design the marketing strategy and chose the most appropriate combination of elements of the marketing mix to support increase of attendance in the pension. The research was based on theoretical basis of marketing strategy with a focus on the marketing mix in services. Data for marketing research was obtained through the electronic surveying. The research results show that customers are satisfied with the pension's accommodation services. However, research identified shortcomings and due to that suggestions for expanding the services were provided. In the last part of the thesis, the entire course of the work was summarized and individual chosen strategies were formulated.en
dc.format.extent5017704 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectPenzioncs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectMarketing mix of servicesen
dc.subjectPensionen
dc.subjectMarketing researchen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro rodinný penzioncs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for the Family Pensionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2023-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAK0033_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam