Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorLiberdová, Aneta
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:07Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149401
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace v obci. Cílem práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci zaměřenou na obyvatele daného území. V rámci práce byla provedena analýza současné situace. Z výsledků analýzy bylo zjištěno, že stávající marketingová komunikace není dostatečně cílena na mladší a starší věkové kategorie. Na základě těchto skutečností byla navržena marketingová komunikace, která by měla doplnit a zefektivnit současný stav. Návrh zahrnuje různé formy komunikačních nástrojů, které byly přizpůsobeny specifickým potřebám jednotlivých věkových skupin.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the issue of marketing communication in the municipality. The aim of the thesis was to propose marketing communication targeted towards the inhabitants of the given area. In the course of the work, an analysis of the current situation was carried out. The results of the analysis revealed that the current marketing communication is not sufficiently targeted at younger and older age categories. Based on these findings, a marketing communication plan was proposed to complement and improve the current situation. The proposal includes various forms of communication tools that have been tailored to the specific needs of individual age groups.en
dc.format.extent5728779 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing obcícs
dc.subjectkomunikační nástrojecs
dc.subjectobeccs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmunicipal marketingen
dc.subjectcommunication toolsen
dc.subjectmunicipalityen
dc.titleNávrh marketingové komunikace obcecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Municipalityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2023-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIB0034_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam