Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorVavříková, Eva
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:09Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149408
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na tvorbu typologie zákazníků na trhu vína. Cílem bylo navrhnout typologii zákazníků na tomto trhu, a poté vypracovat návrhy a doporučení pro prodejce, vinaře a také pro jednotlivé skupiny zákazníků na trhu s vínem. Výzkum byl realizován prostřednictvím online dotazování. Za pomoci shlukové analýzy byly vytvořeny celkem čtyři skupiny zákazníků, jenž jsou charakteristické pro trh s vínem. Výsledky výzkumu mohou sloužit pro vinaře a vinotéky, které jsou dle výzkumu považovány za nejvíce preferované místo nákupu vína. Výsledky by mohly být využity pro lepší pochopení potřeb a preferencí zákazníků, a také pro zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the creation of a typology of customers on the wine market. The main goal was to propose a typology of customers on this market, and then to develop suggestions and recommendations for retailers, winemakers and also for the different customer groups on the wine market. The research was carried out through an online survey. With the help of cluster analysis, a total of four customer groups were created that are characteristic of the wine market. The results of the research could be used by winemakers and wine shops, which according to the research are considered to be the most preferred place to buy wine. The results could be used to better understand the needs and preferences of customers, as well as to improve marketing communication.en
dc.format.extent3100655 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttrh vínacs
dc.subjectvínocs
dc.subjectjižní Moravacs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcustomer typologyen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectwine marketen
dc.subjectwineen
dc.subjectSouth Moraviaen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu vínacs
dc.title.alternativeConsumer Typology on the Wine Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2023-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0199_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam