Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorMatei, Lorena Izabella
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:13Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149431
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh komunikační strategie klíčových stakeholderů. Sekundárním cílem je segmentace stakeholderů studentské organizace. Pomocí jednotlivých metod bylo zkoumáno vnější prostředí organizace, včetně jejího mediálního prostředí. Poté bylo učiněno měření síly vlivu stakeholderů a následně sepsány návrhy komunikačních strategií klíčových stakeholderů. Dále byla provedena segmentace stakeholderů. Jednotlivé metody byly shrnuty v Lean Canvas modelu. Na závěr byla provedena diskuze s návrhy a doporučeními.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to propose a communication strategy for key stakeholders. The secondary goal is the segmentation of the student organization's stakeholders. The external environment of the organization, including its media environment, was investigated using individual methods. After that, the influence of the stakeholders was measured and proposals of the communication strategies of the key stakeholders were subsequently drawn up. Furthermore, stakeholder segmentation was carried out. The individual methods were summarized in the Lean Canvas model. At the end, a discussion was held with suggestions and recommendations.en
dc.format.extent3689089 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectMediální analýzacs
dc.subjectMěření síly vlivu stakeholderůcs
dc.subjectLean Canvascs
dc.subjectStudentská organizacecs
dc.subjectKomunikační strategiecs
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectMedia Analysisen
dc.subjectMeasuring of the Stakeholders Influenceen
dc.subjectLean Canvasen
dc.subjectStudent Organizationen
dc.subjectCommunication Strategyen
dc.titleNávrh komunikační strategiecs
dc.title.alternativeProposal of Communication Strategyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomášová, Alexandra
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAT0393_EKF_N0413A050014_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam