Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorKaleta, Natálie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:18Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149451
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion. Hlavním cílem práce byl popis spotřebitelského chování při nákupu rychlé módy. Zjištění, zda spotřebitelé nakupují fast fashion či nikoli a zda znají a zajímají se o její dopady. Dále také, jaké jsou jejich postoje, preference a jaké faktory je při nákupu módy ovlivňují. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje spotřebitelskému chování, definici základních pojmů a tématům spojené s fast fahion. Praktická část se zaměřuje na analýzu výsledků výzkumu, který byl realizován prostřednictvím elektronického dotazníku. V závěru této práce bylo navrženo několik návrhů a doporučení, která můžou pomoci spotřebitelům při nákupu módy nebo mohou být přínosem pro značky či obchodní řetězce, prodávající fast fashion.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the analysis of consumer behaviour on the fast fashion market. The main objective of the thesis was to describe consumer behaviour in fast fashion shopping. Finding out whether consumers buy fast fashion or not and whether they know and care about its impacts. Also, what are their attitudes, preferences and what factors influence them when buying fashion. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to consumer behaviour, definition of basic concepts and topics related to fast fahion. The practical part focuses on the analysis of the results of the research, which was carried out through an electronic questionnaire. At the end of this thesis, several suggestions and recommendations have been proposed that can help consumers when buying fashion or can be beneficial for brands or retail chains selling fast fashion.en
dc.format.extent3648678 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrychlá módacs
dc.subjectmódacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmódní trhcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnakupovánícs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectoblečenícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectfast fashionen
dc.subjectfashionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectfashion marketen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectshoppingen
dc.subjectpurchasing behaviouren
dc.subjectclothesen
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu fast fashioncs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Fast Fashion Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2023-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSME0131_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam