Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Tereza
dc.contributor.authorKoňařová, Eliška
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:18Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149452
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Divadla Petra Bezruče. Teoretická část práce je věnována teoretickým východiskům marketingového mixu služeb a charakteristice vybraného divadla. V praktické části je proveden výzkum pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou následně analyzovány. Na základě výsledků jsou stanoveny návrhy a doporučení na změny marketingového mixu divadla.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the Petr Bezruč Theatre. The theoretical part of the thesis is devoted to the theoretical background of the marketing mix of services and the characteristics of the selected theatre. In the practical part, research is conducted by means of a questionnaire survey, the results of which are subsequently analyzed. Based on the results, suggestions and recommendations for changes in the marketing mix of the theatre are established.en
dc.format.extent3098060 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecttheatreen
dc.subjectcultureen
dc.titleAnalýza marketingového mixu divadlacs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Theatreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martina
dc.date.accepted2023-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKON0403_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam