Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorPíšek, Jan
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:19Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149456
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s online službami pro rozvoz jídla. Cílem práce bylo změřit celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, která z vybraných společností reflektuje nejvyšší spokojenost svých zákazníků. Práce dále zkoumá faktory, které mají největší podíl na celkové spokojenosti a jejich vliv statisticky potvrzuje. Byla zvolena kvantitativní metoda a dotazování probíhalo metodou CAWI. Získaná data byla analyzována pomocí statistických metod a výsledky byly prezentovány v grafické a tabulkové formě. Práce je rozdělena do šesti částí, včetně teoretických východisek, charakteristiky trhu, metodiky sběru dat, analýzy a interpretace dat, návrhů a doporučení a závěru. Výzkum je významný pro obor stravovacích služeb a digitální ekonomiky, a může sloužit jako cenný zdroj informací pro podniky věnující se online objednávání jídla.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis measures customer satisfaction with online food delivery services. The aim of the thesis was to measure overall customer satisfaction and to find out which of the selected companies reflects the highest customer satisfaction. The thesis further examines the factors that contribute most to overall satisfaction and statistically confirms their influence. A quantitative method was chosen and the survey was conducted using the CAWI method. The collected data was analyzed using statistical methods and presented in graphical and tabular form. The thesis is divided into six parts, including theoretical background, market characteristics, data collection methodology, data analysis and interpretation, suggestions and recommendations, and conclusion. The research is relevant to the field of food service and the digital economy and can serve as a valuable resource for businesses engaged in online food ordering.en
dc.format.extent2159691 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOnline služby pro rozvoz jídlacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjecttrh s online službamics
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectOnline food delivery servicesen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectonline services marketen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s online službami pro rozvoz jídlacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Online Food Delivery Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPIS0104_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam