Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlimsza, Lucjan
dc.contributor.authorGoněc, Radomír
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:19Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149457
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší problematiku vlivu sdílených hodnot na angažovanost ve vybrané organizaci a navrhnout konkrétní řešení do budoucna. Cílem bylo zjistit typ organizační kultury vybrané organizace a její angažovanost. K výzkumu byly použity kvalitativní i kvantitativní metody ve formě dotazníkového šetření, detailního popisu struktury organizační kultury a obsahová analýza podnikových dokumentů. Dotazník proběhl u 200 osob a výsledky ukázaly silnou organizační kulturou a vysokou angažovanost. Na základě provedených analýz a interpretace výsledků byly v závěru navrhnuty tři konkrétní kroky jakým způsobem do budoucna angažovanost zvýšit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses into influence of shared values on the engagement in selected company and proposal of further development. Goal of the thesis is to confirm type of organization culture in selected company and find out its engagement score. During the research were used both qualitative and quantitative methods in a form of structured questionnaire, detailed description of structure of organization culture and content analysis of company’s documents. Questionnaire has been sent to 200 individuals with results showing strong organizational culture and high level of engagement. Based on performed analysis of the matter and results interpretation there were three specific steps suggested how to increase the engagement in the future.en
dc.format.extent1483035 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsdílené hodnotycs
dc.subjectangažovanostcs
dc.subjectorganizační kulturacs
dc.subjectkvalitativní metodycs
dc.subjectkvantitativní metodycs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectstruktura organizační kulturycs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectpodnikové dokumentycs
dc.subjectinterpretace výsledkůcs
dc.subjectnavrhovaná řešenícs
dc.subjectshared valuesen
dc.subjectengagementen
dc.subjectorganizational cultureen
dc.subjectqualitative methodsen
dc.subjectquantitative methodsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectorganizational culture structureen
dc.subjectcontent analysisen
dc.subjectcorporate documentsen
dc.subjectresults interpretationen
dc.subjectproposed solutionsen
dc.titleVliv sdílených hodnot na angažovanost vybrané společnosti a návrh dalšího rozvojecs
dc.title.alternativeInfluence of Shared Values on the Engagement in a Selected Company and Proposal of Further Developmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLinhartová, Štěpánka
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGON0088_EKF_B0413A050012_S03_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam