Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorPřecechtělová, Františka
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149463
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést analýzu práce z domova a výkonnost zaměstnanců v době a po skončení pandemie COVID-19. Zaměřili jsme se na podnik, který je v práci anonymizován pod názvem ABC, a. s., který jsme zkoumali na základě kvalitativního výzkumu na vybraných čtyřech oddělení, jmenovitě na oddělení obchodu, nákupu, vývoje a kvality. Výzkum byl vázán na přímý kontakt a interakci se zkoumaným subjektem, společně s dlouhodobým pobytem výzkumníka ve zkoumané společnosti. Cílem bylo dosaženo pomocí případové studie, ve které bylo mimo jiné použito sledování parametru výkonnosti na základě čtyř perspektiv, mezi které se řadí perspektiva finanční, zákaznická, perspektiva interních procesů a učení se a růstu. Bylo zjištěno, že pandemie měla pozitivní i negativní vlivy na jednotlivá čtyři oddělní. Na závěr diplomové práce jsme navrhli jistá doporučení, která pomohou nejen společnosti zvýšit produktivitu práce zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze home office and employee performance during and after the end of the COVID-19 pandemic. We focused on the company, which is anonymized in the work under the name ABC, a. s., which we investigated on the basis of qualitative research in four selected departments, namely the departments of sales, purchasing, development and quality. The research was tied to direct contact and interaction with the researched subject, along with the researcher's long-term stay in the researched company. The goal was achieved with the help of a case study in which, among other things, the monitoring of the performance parameter was used based on four perspectives, among which are the financial perspective, the customer perspective, the perspective of internal processes and learning and growth. It was found that the pandemic had both positive and negative effects on the individual four departments. At the end of the diploma thesis, we proposed certain recommendations that will help not only the company to increase the productivity of its employees.en
dc.format.extent1376375 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHome officecs
dc.subjectpráce z domovacs
dc.subjectCOVID-19cs
dc.subjectkoronaviruscs
dc.subjectproduktivitacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.subjectperspektivycs
dc.subjectvýkonnostcs
dc.subjectzaměstnanci.cs
dc.subjectHome officeen
dc.subjectwork from homeen
dc.subjectCOVID-19en
dc.subjectcoronavirusen
dc.subjectproductivityen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcase studyen
dc.subjectperspectivesen
dc.subjectperformanceen
dc.subjectemployees.en
dc.titleAnalýza práce z domova (home office) a výkonnosti zaměstnanců v době a po skončení pandemie Covid-19cs
dc.title.alternativeAnalysis of Working from Home (home office) and the Performance of Employees During and After the Covid-19 Pandemicen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Lenka
dc.date.accepted2023-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRE0089_EKF_N0413A050014_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam