Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorBaránková, Natálie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149466
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je zaměřeno na návrh marketingové komunikace lokálního výrobce nábytku. Úkolem je zhodnotit současnou situaci v oblasti využívání komunikačních nástrojů a navrhnout nové přístupy pro efektivnější komunikační aktivity. Cílem návrhu je přilákat nové potenciální zákazníky. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, kde byli zjišťovány postoje potenciálních zákazníků vůči lokálnímu výrobci a komunikačním kanálům. Z výsledků vyplynulo, že spotřebitelé mají velké povědomí o výrobci a jeho hodnotách. Informace o nábytku hledají na webových prohlížečích a svůj čas tráví na sociálních sítích. Na základě těchto výsledků byl vytvořen návrh. Obsahem jsou doporučení pro webové stránky, co by na nich firma měla zapracovat a sociální sítě, kde jsou doporučení na jejich obsah a reklamy.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is focused on the design of marketing communication of a local furniture manufacturer. The purpose is to evaluate the current situation in the use of communication tools and to suggest new approaches for more effective communication activities. The goal of the design is to attract new potential customers. The research was performed using a questioning method, where the attitudes of potential customers towards the local manufacturer and its communication channels were investigated. The results showed that consumers have a high awareness of the manufacturer and its values. They search for information about furniture on web browsers and spend their time on social media. Based on these results, a design was created. The content included recommendations for the website, things the company should work on, and recommendations for social media content and ads.en
dc.format.extent2269400 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLokální výrobce nábytkucs
dc.subjectnábytekcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectLocal furniture manufactureren
dc.subjectfurnitureen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleNávrh marketingové komunikace výrobce nábytkucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Furniture Produceren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVávra, Adam
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0680_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam