Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorGlejtková, Hana
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149467
dc.description.abstractHlavním tématem a cílem bakalářské práce je vytvořit segmentaci návštěvníků kulturní památky zámku ve Slezských Rudolticích. První část práce je zaměřena na pojem marketing v kultuře a s tím úzce spojen marketingový mix služeb, vysvětlení tržní segmentace a procesu segmentace. Praktická část je zaměřena na marketingový výzkum a sběr dat. V závěru jsou shrnuty poznatky z výsledků analýzy a poté doporučeny možné návrhy pro vytvořené segmenty a jejich oslovení.cs
dc.description.abstractThe main topic and target of the bachelor thesis is to create a visitor segmentation of cultural monument, chateau in Slezské Rudoltice. The first part of the thesis focuses on the concept of marketing in culture and the closely related marketing mix of services, explanation of market segmentation and the segmentation process. The practical part is focused on marketing research and data collection. In the conclusion, results of the analysis are summarized and then recommended possible suggetions for the created segments and their address.en
dc.format.extent749282 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing v kultuřecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttržní segmentacecs
dc.subjectmarketing in cultureen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.titleSegmentace návštěvníků kulturní památkycs
dc.title.alternativeVisitor Segmentation of a Cultural Monumenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJelenová, Kateřina
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGLE0019_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam