Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorŠimerová, Sabina
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:22Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149471
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na strategickou analýzu podniku pro otevření nové pobočky, který poskytuje nezávislé finanční poradenství. Cílem práce je provedení strategické analýzy pro otevření nové pobočky vybrané firmy a na základě zjištěných výsledků z provedených analýz uvést návrhy a doporučení. Bude zkoumáno, zda se společnosti otevření nové pobočky vyplatí, a jestli ano, tak za jakých podmínek. V praktické části je srovnávací metodou vybrána nejvhodnější lokalita pro kancelář. K hlavním metodám pro provedení externí analýzy patří PESTEL metoda a Porterův model pěti konkurenčních sil. Interní analýza je zaměřena na organizační uspořádání, počáteční, fixní a variabilní náklady, předpokládané výnosy a kritický bod rentability. Ke zjištění zájmu obyvatel o služby finančních poradců je provedeno dotazníkové šetření a závěr práce je věnován SWOT analýze, která slouží ke sjednocení zjištěných faktorů z provedených analýz.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is focused on a strategic analysis of the business for a launch of a new branch that provides independent financial advisory services. The aim of the thesis is to conduct a strategic analysis for the launch of a new branch of the selected company and based on the results of the analyses, provide proposals and recommendations. It will be examined whether the launch of a new branch is beneficial for the company and if so, under what conditions. In the practical part, the comparative method is used to select the most suitable location for the office. The main methods for conducting external analysis include the PESTEL method and Porter's five forces model. The internal analysis focuses on organizational structure, initial, fixed and variable costs, anticipated revenues, and the critical point of profitability. A survey is conducted to determine the interest of residents in financial advisory services, and the conclusion of the thesis is devoted to a SWOT analysis, which serves to unify the factors identified from the analyses conducted.en
dc.format.extent9138113 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectnová pobočkacs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectpředpokládané výnosycs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjecta new branchen
dc.subjectcostsen
dc.subjectanticipated revenuesen
dc.titleStrategická analýza podniku pro otevření nové pobočkycs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of the Business for a Launch of a New Branchen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNeuwirth, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIM0350_EKF_B0413A050012_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam