Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorKubný, David
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149504
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřila na analýzu marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím. První dvě kapitoly této práce poskytují teoretické podstaty marketingové komunikace a charakteristiku společnosti SportFotbal s.r.o. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou zobrazeny pomocí grafů, které slouží jako podklad pro navrhovaná doporučení a návrhy pro vybranou společnost.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing communication analysis of a sporting goods store. The first two chapters provide the theoretical background of marketing communication and the characteristics of SportFotbal s.r.o. The practical part presents the results of the research, which was conducted through an online questionnaire survey. The results of the practical part are presented by graphs, which serve as a basis for the proposed recommendations and suggestions for the selected company.en
dc.format.extent2065568 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsportovní obchodcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectSportFotbalcs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectSports shopen
dc.subjectPromotionen
dc.subjectSportFotbalen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožímcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Sporting Goods Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFrnka, Viktor
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUB0640_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam