Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorBenešová, Nikol
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149505
dc.description.abstractKavárny se staly významným místem pro setkávání, relaxaci a pracovní jednání. Kavárny specializující se na výběrovou kávu jsou stále populárnější díky zvýšenému zájmu zákazníků o kvalitu a chuťové vlastnosti kávy. Marketing hraje pro kavárny klíčovou roli v dosažení obchodních cílů, jako je zvýšení prodeje, budování značky a udržení a rozšíření cílové skupiny. Kreativní marketingové strategie jsou nezbytné pro úspěšné prosazení se v konkurenčním prostředí. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii ostravské sítě kaváren CØKAFE, analýzu marketingové komunikace a využití marketingového mixu. Cílem je zvýšit povědomí o značce, získat nové zákazníky a přispět ke zlepšení celkového úspěšného rozvoje. Práce bude rozdělena do šesti částí, včetně úvodu, teoretických východisek, charakteristiky podniku, výzkumné části a návrhů a doporučení. Výsledky práce budou využity k optimalizaci marketingového plánu společnosti CØKAFE.cs
dc.description.abstractCafes have become significant places for meeting, relaxation, and business negotiations. Cafes specializing in specialty coffee are becoming increasingly popular due to customers' increased interest in the quality and taste of coffee. Marketing plays a crucial role in achieving business goals for cafes, such as increasing sales, building brand awareness, and maintaining and expanding the target audience. Creative marketing strategies are essential for successful penetration in the competitive environment. This bachelor's thesis focuses on the marketing strategy of the Ostrava-based coffee shop chain, CØKAFE, analyzing marketing communication and utilizing the marketing mix. The goal is to increase brand awareness, acquire new customers, and contribute to overall successful development. The thesis will be divided into six parts, including an introduction, theoretical background, business characteristics, research section, and proposals and recommendations. The results of the thesis will be used to optimize the marketing plan of the CØKAFE company.en
dc.format.extent1670205 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKavárnycs
dc.subjectCØKAFEcs
dc.subjectTrh kavárencs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectMarketingový mics
dc.subjectVýzkumcs
dc.subjectDoporučenícs
dc.subjectCafesen
dc.subjectCØKAFEen
dc.subjectCoffee Shop Marketen
dc.subjectServicesen
dc.subjectMarketing Strategyen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectResearchen
dc.subjectRecommendationsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace kavárnycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Coffee Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBEN0262_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam