Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorChudová, Adéla
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149506
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy působící na trhu malých rekreačních objektů. Cílem této studie je zhodnotit účinnost marketingové komunikační strategie firmy a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Metodika výzkumu zahrnuje literární rešerši marketingové komunikace, analýzu marketingové komunikační strategie firmy, průzkum cílové skupiny a benchmarking vůči konkurenci.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on analyzing the marketing communication of a company operating in the market of small recreational properties. The aim of this study is to evaluate the effectiveness of the company's marketing communication strategy and propose recommendations for improvement. The research methodology includes a literature review of marketing communication, analysis of the company's marketing communication strategy, a survey of the target audience, and benchmarking against competitors. The results of this study can help the company to enhance its marketing communication efforts and gain a competitive advantage in the market of small recreational properties.en
dc.format.extent2266097 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmalé rekreační objektycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectfirmacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectkampaněcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsmall recreational propertiesen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmarketen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectbranden
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmediaen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectcampaignsen
dc.subjecteffectivenessen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace firmy na trhu malých rekreačních objektůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Communication of the Company in the Small Recreational Market Objectsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMatoušková, Jana
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHU0103_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam