Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorHarkabusová, Denisa
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:29Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149507
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace regionálního projektu (SteelOva). Zaměřuje se na zjištění postojů respondentů k průvodcovským službám a jejich způsobu vyhledávání a zjištění postojů respondentů k projektu SteelOva a jejich marketingové komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na představení pojmů z oblasti marketingové komunikace i marketingu samotného. Praktická část popisuje charakteristiku projektu SteelOva a zároveň obsahuje analýzu dotazníkového šeření zaměřenou na postoje k průvodcovským službám a postoje k projektu SteelOva. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení pro zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace regionálního projektu (SteelOva).cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s thesis is marketing communication analysis of a regional project (SteelOva). It focuses on investigating respondents attitudes towards guided tours and their methods of searching and also attitudes towards the project SteelOva and its marketing communication. The theoretical part introduces concepts from the field of marketing and marketing communication. The practical part describes the characteristic of the project Steelova and includes an analysis of questionnaire survey focused on attitudes towards guided tours and project SteelOva. From the results of the qustionnaire survey are made recommendations for improving the current state of marketing communication of the project SteelOva.en
dc.format.extent1826655 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectprůvodcovské službycs
dc.subjectSteelovacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectguide servicesen
dc.subjectSteelOvaen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace regionálního projektucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of a Regional Projecten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDanysová, Iveta
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAR0161_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam