Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorVavrečka, Jan
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:29Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149508
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění informací týkající se charakteristiky spotřebitelského chování na trhu chytrých telefonů v České republice a následně na srovnání, v podobných otázkách, s analogickým výzkumem vytvořeným společností Accent na území Spojeného království Velké Británie a Severního Irska (dále UK). V této práci jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování, vysvětleny pojmy spotřebitelské chování, spotřebitel a další. Dále je rozebrána typologie spotřebitelů a jsou popsány modely a hlavní faktory ovlivňující spotřebitelské chování. Následně se práce věnuje kupním rolím spotřebitelů, kupnímu rozhodovacímu procesu a je zde charakterizován trh smartphonů v České republice a v UK. V praktické části jsou vyobrazeny výsledky výzkumu, které jsou doplněny o slovní popis a grafy. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření prostřednictvím internetového portálu a tištěnou formou pro respondenty z okruhu rodiny a známých. Poslední část práce se věnovala popsání návrhů a doporučení pro trh mobilních telefonů.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on finding out information regarding the characteristics of consumer behaviour in the smartphone market in the Czech Republic and then comparing, on similar questions, with analogous research conducted by Accent in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (UK). This thesis describes the theoretical background of consumer behaviour, explains the concepts of consumer behaviour, consumer and others. Furthermore, the typology of consumers is discussed and the models and main factors influencing consumer behaviour are described. Subsequently, the thesis focuses on consumer buying roles, the purchase decision process and the smartphone market in the Czech Republic and the UK is characterised. In the practical part, the research results are illustrated, supplemented by verbal descriptions and graphs. The research was conducted through a questionnaire survey via an internet portal and a paper-based survey for respondents from family and friends. The last part of the paper was devoted to describing suggestions and recommendations for the mobile phone market.en
dc.format.extent1573987 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectchytrý mobilní telefoncs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectfaktory spotřebitelského chovánícs
dc.subjecttrh chytrých mobilních telefonů v ČR a UKcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectsmart mobile phoneen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumer behaviour factorsen
dc.subjectsmart mobile phone market in CZ and UKen
dc.subjectconsumeren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu chytrých telefonůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Smartphone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDrga, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0228_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam