Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorGojová, Natálie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:30Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149509
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. V teoretické části jsou charakterizovány teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu pánské společenské módy. Další část je praktická, ve které se zaměřím na metodiku shromažďování dat a analýzu spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy. Následně jsou pak navrženy doporučení pro celý trh s pánskou společenskou módou.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with consumer behaviour analysis on the men´s formal fashion Market. In the theoretical part are the starting points of consumer behaviour and characteristics of the men´s social fashion market. The next part is practical in which will focus on the data collection methodology and the analysis of consumer behaviour on the men´s social fashion market. Subsequently recommendations are proposed for the entire men´s social fahion market.en
dc.format.extent891119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectpánská společenská módacs
dc.subjectmódacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmen´s formal fashionen
dc.subjectfashionen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Men´s Formal Fashion Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamila
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGOJ0019_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam