Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSeifriedová, Katarína
dc.contributor.authorKarhanová, Tereza
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:32Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149521
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní společnosti Crawler. Cílem práce je identifikovat nedostatky a překážky v existujících PPC kampaních v systémech Google Ads a Sklik a navrhnout řešení pro jejich optimalizaci. K tomuto účelu byla v práci využita metoda analýzy PPC kampaní, která umožnila sběr a vyhodnocení dat z těchto nástrojů a identifikaci klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost kampaní. Na základě získaných dat byly navrženy konkrétní doporučení a návrhy pro optimalizaci kampaní a zlepšení jejich návratnosti investic.cs
dc.description.abstractThis master thesis focuses on the analysis and optimization of PPC (Pay-Per-Click) advertising campaigns of the Crawler company. The goal of the thesis is to identify deficiencies and obstacles in the existing PPC campaigns in the Google Ads and Sklik programs and suggest steps for their optimization. For this purpose the campaign analysis was done that allowed to collect and evaluate the data from these programs and also the identification of the key factors that influence campaigns‘ performances. Based on the obtained data the specific suggestions and recommendations were made to optimize the campaigns and improve the return of investments.en
dc.format.extent3107723 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCrawlercs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectGoogle Adscs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectPPC kampaňcs
dc.subjectPPC reklamacs
dc.subjectSklikcs
dc.subjectCrawleren
dc.subjecte-shopen
dc.subjectGoogle Adsen
dc.subjectPPCen
dc.subjectPPC advertisementen
dc.subjectPPC campaignen
dc.subjectSkliken
dc.titleOptimalizace PPC kampaní e-shopu s oblečenímcs
dc.title.alternativeOptimization of PPC Campaigns of an E-shop with Clothesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0198_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam