Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČvančarová, Zuzana
dc.contributor.authorHrachovcová, Eliška
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:35Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149533
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat systém odměňování a motivace zaměstnanců vybraného obchodního řetězce a následně zhodnotit získaná data z dotazníkového šetření. Dílčími cíli jsou popsání teoreticko-metodických východisek odměňování a motivace zaměstnanců a navrhnutí vhodných doporučení, která zvýší spokojenost a motivaci pracovníků vybraného obchodního řetězce. Bakalářská práce je složena ze dvou částí, část teoretická a praktická. V teoretické části práce je detailně popsána problematika odměňování a motivace zaměstnanců. Teorie byla zpracována pomocí rešerše. Praktická část bakalářské práce se skládá z charakteristiky obchodního řetězce, analýzy dat získaných pomocí dotazníkového šetření, vyhodnocení dat návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is the Analysis of Remuneration and Motivation of Employees in a Selected Retail Chain and subsequently evaluate the data obtained from a questionnaire survey. The partial objectives are to describe the theoretical and methodological principles of remuneration and motivation and to propose suitable recommendations that will increase the satisfaction and motivation of the employees of the selected retail chain. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis provides a detailed description of the issues surrounding employee rewards and motivation. The theory was elaborated by research. The practical part of the bachelor thesis consists of a characterization of the retail chain, analysis of data obtained through a questionnaire survey, evaluation of the data, and recommendations.en
dc.format.extent1254478 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsystém odměňovánícs
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs
dc.subjectmzda, koncept celkové odměnycs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectteorie motivacecs
dc.subjectstimulační prostředkycs
dc.subjectangažovanostcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectekonomická charakteristika obchodního řetězcecs
dc.subjectreward systemen
dc.subjecthuman resources managementen
dc.subjectsalary, concept of total remunerationen
dc.subjectmotivationen
dc.subjecttheory of motivationen
dc.subjectincentive toolsen
dc.subjectengagementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjecteconomic characteristics of a business chainen
dc.titleAnalýza odměňování a motivace zaměstnanců ve vybraném obchodním řetězcics
dc.title.alternativeAnalysis of Remuneration and Motivation of Employees in a Selected Retail Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHumlová, Vlasta
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHRA0247_EKF_B0413A050012_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam