Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorMatějíček, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:36Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149539
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na problematiku věrnosti na trhu video streamovacích platforem a využívá teorii spotřebitelských hodnot k analýze této problematiky. Práce se zabývá vztahem mezi jednotlivými spotřebitelskými hodnotami a prodloužením předplatného, kde mediátorem tohoto vztahu je spokojenost zákazníka. Dalším cílem této práce bylo identifikovat nejdůležitější faktory pro uživatele video streamovacích platforem. Pro dosažení těchto výzkumných cílů byly použity metody kvantitativního výzkumu, přičemž data byla získávána dotazníkovým šetřením metodou CAWI. Výsledky bakalářské práce ukazují, že existuje pozitivní korelace mezi některými spotřebitelskými hodnotami a prodloužením předplatného. Byly identifikovány faktory, jako velikost knihovny nebo cena předplatného, které spotřebitelé považují za nejdůležitější. Tyto výsledky mají praktický význam pro poskytovatele video streamovacích platforem, kteří mohou využít informací z této práce ke zlepšení svých marketingových strategií a zvýšit věrnost svých zákazníků.cs
dc.description.abstractBachelor's thesis focuses on the issue of loyalty in the video streaming platforms market and uses the theory of consumption values to analyze this issue. The thesis examines the relationship between individual consumption values and subscription renewal, where the mediator of this relationship is customer satisfaction. Another goal of this thesis was to identify the most important factors for users of video streaming platforms. Quantitative research methods were used to achieve these research goals, while data were obtained by questionnaire survey using the CAWI method. The results of the bachelor's thesis show that there is a positive correlation between some consumer values and subscription renewal. Factors such as library size or price of subscription that consumers consider most important have been identified. These results have practical implications for video streaming platform providers, who can use the information from this work to improve their marketing strategies and increase the loyalty of their customers.en
dc.format.extent1653439 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVideo streamovací platformycs
dc.subjectOTTcs
dc.subjectvěrnostcs
dc.subjectteorie spotřebitelských hodnotcs
dc.subjectprodloužení předplatnéhocs
dc.subjectVideo streaming platformsen
dc.subjectOTTen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectthe theory of consumption valuesen
dc.subjectcontinued subscriptionen
dc.titleAnalýza spotřebitelské věrnosti na trhu video streamovacích platforemcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Loyalty in the Video Streaming Platforms Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAT0452_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam