Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorJursová, Viktorie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:37Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149543
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů na trhu s parfémy. První část se věnuje teoretickému popisu nákupního a spotřebního chování, popisuje nákupní rozhodovací proces a rozdíly v nákupu mužů a žen. Třetí kapitola je věnována charakteristice trhu s parfémy a možnostem nákupu parfémů v kamenných a online prodejnách. Další část je praktická a zahrnuje výzkum nákupních a spotřebitelských preferencí. Data k výzkumu byly zjišťovány pomocí dotazníkového šetření a následně byly data vyhodnoceny. Výsledky ukázaly, že spotřebitelé můžou mít rozdílné preference na základě věku, pohlaví, nebo vzdělání. Z výsledků výzkumu byly navrženy návrhy pro prodejce a výrobce parfémů, jak zlepšit zákaznickou spokojenost a zvýšit prodeje.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analyzing the consumer buying behavior in the perfume market. The first part is dedicated to the theoretical description of buying and consumer behavior, describes the buying decision process, and the differences in purchasing between men and women. The third chapter is devoted to the characteristics of the perfume market and the options for purchasing perfumes in brick-and-mortar and online stores. The next section is practical and includes research on buying and consumer preferences. Data for the research were collected through a questionnaire survey and subsequently analyzed. The results showed that consumers may have different preferences based on age, gender, or education. Suggestions for improving customer satisfaction and increasing sales were proposed for perfume sellers and manufacturers based on the research results.en
dc.format.extent1646546 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectNákupní rozhodovací procescs
dc.subjectParfémycs
dc.subjectTrh s parfémycs
dc.subjectBuying behavioren
dc.subjectBuying decision processen
dc.subjectPerfumesen
dc.subjectPerfume marketen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu s parfémycs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis in the Perfume Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petr
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0430_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam