Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorLacinová, Tereza
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:40Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149555
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zpracování analýzy chování dětí v online prostředí. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy související s problematikou chování dětí v online prostředí. Nejprve je rámcově vymezena právní úprava ochrany spotřebitele na národní a evropské úrovni. Jsou definovány pojmy dítě, spotřebitel a podnikatel z právního hlediska. Dále jsou vymezeny důležité pojmy související s nákupním chováním. Je definováno spotřební chování, základy marketingu, regulace reklamy a formy reklamy. V další kapitole je specifikováno online prostředí a pojmy s ním související. V praktické části bakalářské práce je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen na chování dětí v online prostředí. Získaná data byla následně analyzována, vyhodnocena, byly interpretovány výsledky výzkumu a zodpovězeny výzkumné otázky a stanovené cíle. Součástí práce je rovněž porovnání průzkumu EU Kids Online 2020 s některými výsledky dotazníkového šetření této bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is the analysis of children’s behaviour in the online environment. In the theoretical part of the bachelor thesis are defined the basic concepts related to the issue of children’s behaviour in the online environment. First, the legal regulation of consumer protection at the national and European level is delimited. The terms child, consumer and entrepreneur are defined from legal point of view. Next, important concepts related to purchasing behaviour are specified. Consumer behaviour, the basic of marketing, advertising regulation and forms of advertising are defined. In the next chapter, the online environment and related concepts are specified. In the practical part of the bachelor thesis is conducted quantitative research in the form of a questionnaire survey, which focuses on children’s behaviour in the online environment. The collected data was then analysed, the results were interpreted and the research questions and objectives were answered. This thesis also includes a comparison of the EU Kids Online 2020 survey with some of the results of conducted questionnaire.en
dc.format.extent1882533 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectonline prostředícs
dc.subjectdětics
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectOnline Environmenten
dc.subjectChildrenen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectPurchasing Behaviouren
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectOnline Marketingen
dc.titleZpracování analýzy chování dětí v online prostředícs
dc.title.alternativeAnalysis of Children's Behaviour in the Online Environmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHlaváčová, Alena
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAC0069_EKF_B0413A050012_S03_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam