Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorVincourková, Gabriela
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:41Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149559
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje influencer marketingu, který je popsán v rámci teoretických východisek digitálního marketingu, pod který spadá. Na teoretická východiska navazuje charakteristika sociálních sítí, která obsahuje aktuální data k jednotlivých sociálním sítím a jejich uživatelům. Primárním cílem bakalářské práce je srovnání vnímání všech stran účastníků spolupráce – influencera, firmy a marketingové agentury. Výzkum probíhal formou online individuálních hloubkových rozhovorů, kterých bylo realizováno sedm. Znát pohledy všech tří stran odhalí odlišné vnímání, které vede k celkovému špatnému výsledku kampaně. Dílčími cíli jsou odhalit nedostatky spoluprací, které jednotlivým stranám škodí a podat návrhy, jak tomu předejít a průběh spoluprací tak zdokonalit. Na základě analýzy výsledků jsou v práci podány návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení průběhu spolupráce s influencery.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is devoted to influencer marketing, which is described within the theoretical framework of digital marketing, under which it falls. The theoretical background is followed by a characterization of social networks, which contains actual data on individual social networks and their users. The primary aim of the bachelor thesis is to compare the perceptions of all parties involved in the collaboration - influencer, company and marketing agency. The research took the form of online individual in-depth interviews, of which seven were conducted. Knowing the perspectives of all three parties reveals different perceptions that lead to an overall poor campaign outcome. The sub-objectives are to reveal the shortcomings of the collaborations that are detrimental to each party and to make suggestions on how to prevent this and thus improve the course of the collaborations. Based on the analysis of the results, the paper makes suggestions and recommendations that could lead to an improved course of collaboration with influencers.en
dc.format.extent2911915 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectInstagramcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectměření úspěšnostics
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectonline reklamacs
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectInstagramen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectdigital marketing, public relationsen
dc.subjectcollaborationen
dc.subjectmeasuring successen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectonline advertising,en
dc.titleVyužití influencer marketingu na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeUse of Influencer Marketing on Social Mediaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSmutný, Pavel
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVIN0051_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam