Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorŠtefková, Ivana
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:41Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149563
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vypracovat a zhodnotit spokojenost zákazníků se službami rozvážky jídel. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a člení se na 4 kapitoly. První část se zabývá základními teoreticko-metodickými východisky managementu kvality, kde jsou představeny základní pojmy včetně metod měření spokojenosti zákazníků. V druhé části této diplomové práce jsou uvedeny základní údaje o dvou rozvážkových společnostech a charakteristika celého trhu. Třetí část je zaměřena na spokojenost zákazníků s rozvážkou jídel, přičemž využitou metodou je ECSI. V závěrečné části jsou interpretovány výsledky a doporučení pro zlepšení.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to develop and evaluate customer satisfaction with meal delivery services.The thesis consists of a theoretical and a practical part and is divided into 4 chapters. The first part deals with the basic theoretical-methodical foundations of quality management, where basic concepts are introduced including methods of measuring customer satisfaction. In the second part of this thesis, basic data about two food delivery companies and characteristics of the entire market are presented. The third part is focused on customer satisfaction with meal delivery, while the method used is ECSI. In the final part the results and recommendations for improvement are interpreted.en
dc.format.extent1529766 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectindex spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectqualityen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectEuropean Customer Satisfaction Indexen
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků se službami rozvážky jídelcs
dc.title.alternativeEvaluation of Customer Satisfaction with Meal Delivery Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTE0427_EKF_N0413A050014_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record