Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorJarmarová, Kateřina
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:42Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149566
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané mateřské školy, konkrétněji Mateřské školy Dětské, a následně podání návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu. Teoretická část práce vychází z odborné literatury z oblasti marketingu. Jsou zde vymezena teoretická východiska marketingového mixu ve službách a vlastnosti služeb. V praktické části je nejprve charakterizována Mateřská škola Dětská pomocí analýzy marketingového prostředí, stručně je také popsáno její odloučené pracoviště. Dále se praktická část věnuje metodice výzkumu a jsou zde analyzovány výsledky z provedeného dotazníkového šetření ze kterých je také vytvořena SWOT analýza MŠ. Výzkum má za úkol nejen zhodnotit spokojenost rodičů se stávajícím marketingovým mixem, ale také odhalit slabiny nebo naopak vylepšení, které by rodiče dětí navštěvujících mateřskou školu uvítali. Závěrečná část práce je věnována návrhům a doporučením plynoucí z výsledků výzkumu, které mají za cíl zlepšit jednotlivé prvky marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's thesis is the analysis of the marketing mix of a selected kindergarten, more specifically the Kindergarten Dětské, and then making suggestions and recommendations that could lead to the improvement of the existing marketing mix. The theoretical part of the thesis is based on the marketing literature. The theoretical background of the marketing mix in services and the characteristics of services are defined. In the practical part, the Dětská's Kindergarten is first characterised by analysing the marketing environment, and its separate workplace is also briefly described. Furthermore, the practical part is devoted to the research methodology and the results of the questionnaire survey are analysed from which a SWOT analysis of the nursery school is also developed. The research aims not only to assess parents' satisfaction with the current marketing mix, but also to reveal weaknesses or, on the contrary, improvements that parents of children attending the kindergarten would welcome. The final part of the thesis is devoted to suggestions and recommendations arising from the research results, which aim to improve the various elements of the marketing mix.en
dc.format.extent4467016 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectrozšířený marketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectenhanced marketing mixen
dc.subjectservicesen
dc.subjectkindergartenen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingového mixu mateřské školycs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Kindergartenen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2023-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAR0151_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam