Show simple item record

dc.contributor.advisorJánošíková, Ivana
dc.contributor.authorAntlová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:43Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149569
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mléka. Cílem této práce je zjistit nejpreferovanější mléka z pohledu spotřebitelů, zda mají spotřebitelé povědomí o rostlinných alternativách mléka a zda měli možnost nějakou z těchto alternativ vyzkoušet. Analýza je provedena na základě online dotazování prostřednictvím stránky Vyplňto.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a obsahuje celkem sedm kapitol. První kapitolou je úvod a následuje kapitola druhá, zabývající se teoretickými východisky chování spotřebitele. Kapitola třetí je věnována charakteristice trhu mléka. Charakterizován je trh s mlékem živočišným, ale i s alternativními nápoji. Následující kapitola s názvem Metodika shromažďování dat je rozdělena na přípravnou a realizační fázi, a zároveň slouží jako podklad k praktické části bakalářské práce. V rámci další kapitoly jsou analyzovány výsledky výzkumu, které jsou následně popsány a obohaceny o grafy. V šesté kapitole jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení, které mohou být přínosem pro prodejce nebo výrobce živočišného mléka a alternativních nápojů. Poslední kapitolou je závěr obsahující celkové shrnutí práce a dodržení stanoveného cíle.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of the consumer behaviour in the milk market. The aim of this thesis is to determine the most preferred types of milk from the consumers' perspective, e. g. whether consumers are aware of plant-based milk alternatives, and whether they have had the opportunity to try any of these alternatives. The analysis is based on online surveys conducted through the Vyplňto.cz website. The thesis is divided into theoretical and practical parts and contains a total of seven chapters. The first chapter is an introduction, followed by the second chapter, which deals with the theoretical foundations of consumer behavior. The third chapter is devoted to the characteristics of the milk market (animal production and plant-based alternatives). The following chapter, titled "Methodology of Data Collection," is divided into preparatory and implementation phases and serves as a basis for the practical part of the bachelor thesis. The results of the research are analyzed in the next chapter, which is then described and enriched with graphs. The sixth chapter provides individual recommendations for milk producers based on the research findings. Finally, the conclusion summarizes the results of the thesis and provides suggestions for further research.en
dc.format.extent750931 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmlékocs
dc.subjectalternativy mlékacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmilken
dc.subjectmilk alternativesen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmarketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu mlékacs
dc.title.alternativeAnalysis of the Consumer Behaviour in the Milk Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePak, Dalibor
dc.date.accepted2023-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisANT0074_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record