Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošíková, Ivana
dc.contributor.authorDoubravová, Eliška
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:43Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149571
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů a jejími hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Teoretická část práce definuje pojmy jako spotřebitelské chování, nákupní chování a nákupní rozhodovací proces. Dále je v práci charakterizována společnost Apple a produkt iPhone. Praktická část je věnována popisu metodiky výzkumu a následné analýze výsledků výzkumu. Cílem této práce je zjistit, zda uživatelé chytrých telefonů preferují mobilní telefony značky Apple před ostatními telefony konkurenčních značek a z jakých důvodů jednotlivé mobilní telefony preferují.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of a consumer behaviour on the mobile phones market and main factors influencing this behavior. The theoretical part of the thesis defines terms such as consumer behaviour, purchasing behavior and purchasing decision-making process. In addition, Apple and the iPhone product are characterized in the thesis. The practical part is devoted to the description of the research methodology and the subsequent analysis of the research results. The aim of this thesis is to find out whether smartphone users prefer Apple mobile phones over other competing phones and for what reasons they prefer individual mobile phones.en
dc.format.extent1291096 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectApplecs
dc.subjectiPhonecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectfirmacs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectshopping behaviouren
dc.subjectAppleen
dc.subjectiPhoneen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectpurchasing decision-making processen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefonycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Consumer Behaviour in the Mobile Phone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePak, Dalibor
dc.date.accepted2023-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDOU0054_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam