dc.contributor.advisor | Lošťák, Jiří | |
dc.contributor.author | Baďura, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:41:43Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:41:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/149573 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou postojů klientů franšízového podniku se zaměřením na vzdělávání. Konkrétně je zaměřena na postoje klientů franšízového podniku Helen Doron English. Cílem práce bylo detailně pochopit a vyhodnotit postoje klientů vybraného podniku a zjistit největší rozdíly mezi výukou anglického jazyka v soukromém sektoru vzdělávání v porovnání s výukou anglického jazyka ve státních školách. Za tímto účelem byly v úvodu práce stanoveny tři hypotézy:
1. Díky výuce v Helen Doron English se zlepšil prospěch z anglického jazyka více než 80 % studentů.
2. Více než 60 % studentů souhlasí s tvrzením, že výuka anglického jazyka v Helen Doron English je pro ně přínosnější než výuka anglického jazyka ve škole.
3. Více než 80 % studentů se cítí během výuky anglického jazyka v Helen Doron English komfortněji než během výuky anglického jazyka ve škole.
Celá práce byla podložena dotazníkovým šetřením, které probíhalo ve spolupráci s již zmíněnou společností a bylo distribuováno klientům skrze interní síť Helen Doron English. Výzkum byl poté zpracován, data analyzovány a vyhodnoceny. Na základě vyhodnocených dat byly poté sestaveny doporučení pro vybranou franšízovou síť.
Dotazníkové šetření potvrdilo všechny tři stanovené hypotézy, poukázalo na největší rozdíly mezi výukou v Helen Doron English a ve státních školách a detailně analyzovalo postoje klientů Helen Doron English. Všechny výsledky dotazníkového šetření jsou detailně rozebrány v 5. kapitole bakalářské práce.
Vytyčené cíle práce byly splněny, a hlavním poznatkem tedy je, že valná většina klientů Helen Doron English je s poskytovanými službami spokojena, díky návštěvě výukových kurzů se klientům zlepšil prospěch z anglického jazyka. Největší rozdíly mezi státním a soukromým vzděláváním v Helen Doron English jsou zejména v metodě výuky, individuálním přístupu lektorů a atraktivnějším stylu výuky. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the analysis of the attitudes of the clients of a franchise enterprise with a focus on education. Specifically, it focuses on the attitudes of clients of the Helen Doron English franchise business. The aim of the thesis was to understand and evaluate in detail the attitudes of the clients of the selected business and to find out the major differences between English language teaching in the private education sector compared to English language teaching in government schools. For this purpose, three hypotheses were set at the beginning of the thesis:
1. More than 80% of the students' English language achievement improved due to Helen Doron English teaching.
2. More than 60% of the students agree with the statement that English language teaching in Helen Doron English is more beneficial to them than English language teaching in school.
3. More than 80% of the students feel more comfortable while learning English at Helen Doron English than while learning English at school.
The whole work was supported by a questionnaire survey conducted in cooperation with the aforementioned company and distributed to clients through Helen Doron English's internal network. The research was then processed, the data analysed and evaluated. Recommendations were then made to the selected franchise network based on the evaluated data.
The questionnaire survey confirmed all three stated hypotheses, highlighted the biggest differences between teaching in Helen Doron English and in public schools, and analyzed in detail the attitudes of Helen Doron English clients. All the results of the questionnaire survey are discussed in detail in Chapter 5 of the Bachelor's thesis.
The set objectives of the thesis were met, and the main finding is therefore that the vast majority of Helen Doron English clients are satisfied with the services provided, and due to attending tutorials, clients' English language achievement has improved. The biggest differences between public and private education at Helen Doron English are mainly in the teaching method, the individual approach of the teachers and the more attractive teaching style. | en |
dc.format.extent | 1320424 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Analýza postojů | cs |
dc.subject | Franšízový podnik | cs |
dc.subject | Vzdělávání v soukromém sektoru | cs |
dc.subject | Spokojenost klientů | cs |
dc.subject | Helen Doron English | cs |
dc.subject | Definice franšízingu | cs |
dc.subject | Franšízové podniky se zaměřením na vzdělávání | cs |
dc.subject | Rozdíly ve vzdělávacích sektorech | cs |
dc.subject | Attitude analysis | en |
dc.subject | Franchise enterprise | en |
dc.subject | Education in the private sector | en |
dc.subject | Client satisfaction | en |
dc.subject | Helen Doron English | en |
dc.subject | Definition of franchising | en |
dc.subject | Franchise enterprises with a focus on education | en |
dc.subject | Differences in the education sectors | en |
dc.title | Analýza postojů klientů franchisového podniku se zaměřením na vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the Attitudes of Franchise Company Clients with a Focus on Education | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Jurášková, Hana | |
dc.date.accepted | 2023-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Marketing | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketingová komunikace | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | BAD0051_EKF_B0414A050001_S01_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |