Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorKlichová, Andrea
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:45Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149582
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU. Teoretická část se z hlavní části zabývá situační analýzou a jejími metodami, definováním marketingové strategie a franchisingem. Pro účel primárního výzkumu je zvolena metoda dotazníkového šetření. Výsledky dotazníku spolu se situační analýzou vybrané společnosti jsou podkladem pro návrh marketingové strategie firmy, který je popsán v závěru této práce.cs
dc.description.abstractDiploma thesis deals with marketing strategy proposal of a company focusing on OHS and Fire Safety in EU. The theoretical part mainly deals with situational analysis and its methods, defining the marketing strategy and franchising. For the purpose of primary research, the questionnaire survey method is chosen. The results of the questionnaire survey with the situational analysis of the selected company are the basis for the company‘s marketing strategy proposal, which is described at the end of this thesis.en
dc.format.extent2227236 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectfranchisingen
dc.titleNávrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EUcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal of a Company Focusing on OHS and Fire Safety in EUen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKLI0181_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam