Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorGulisová, Lucie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:55Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149629
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování fanoušků extraligového hokejového týmu. Hlavním cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování a navrhnout doporučení pro vybraný hokejový tým. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí. První část obsahuje teoretická východiska práce. Druhá část se zabývá zpracováním dotazníkového šetření a vyhodnocení získaných dat. Na závěr jsou navržena doporučení.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with consumer behaviour analysis of fans of an ice hockey extraliga team. The main aim of this thesis is to analyze consumer behaviour and propose recommendations for the selected hockey team. The thesis is divided into two separate parts. The first part contains the theoretical foundations of the work. The second part deals with the processing of the questionnaire survey and the evaluation of the obtained data. At the end of the work, recommendations are proposed.en
dc.format.extent2336754 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjecthokejový týmcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectice hockey teamen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování fanoušků extraligového hokejového týmucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Fans of an Extraliga Ice Hockey Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2023-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGUL0025_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam