Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorLampa, Ondřej
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:56Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149632
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem na zavedení a propagaci nového typu soutěže (Hratletika) pro atletické kluby. Cílem této práce je navrhnout způsob zavedení Hratletiky na trh a její propagace na základě všeobecného sportovního rozvoje dětí ve věku 7-11 let, týmového pojetí soutěže a pozitivní motivace dětí v souvislosti s názory jejích cílových zákazníků a zakladatelů. Výsledky ukazují potenciál Hratletiky stát se populární formou sportovní soutěže pro děti a také potenciál přinést atletickým klubům zvýšený zájem o jejich služby. Závěr práce obsahuje návrh koncepce Hratletiky a její využití k tvorbě konkurenční výhody pro kluby.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with a proposal for the introduction and promotion of a new type of competition (Hratletika) for athletic clubs. The aim of this thesis is to propose a way to introduce Hratletika to the market and promote it based on the general sports development of children aged 7-11 years, a team-oriented approach to competition, and positive motivation of children in connection with the opinions of their target customers and founders. The results show the potential of Hratletika to become a popular form of sports competition for children and also the potential to bring increased interest in their services to athletic clubs. The conclusion of the thesis includes a proposal for the concept of Hratletika and its use in creating a competitive advantage for clubs.en
dc.format.extent2051651 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnový produktcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsoutěžcs
dc.subjectatletikacs
dc.subjectnew producten
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectathleticsen
dc.titleZavedení nového typu soutěže pro atletické kluby na trhcs
dc.title.alternativeIntroduction of a New Type of Competition for Athletics Clubs in the Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAM0050_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam