Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorZajíc, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:56Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149633
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá porovnáním spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven České republiky. V rámci práce jsou využity dvě metody měření spokojenost – metoda NPS a průzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je změřit spokojenost klientů ZP ČR a následně je porovnat mezi sebou. Závěr práce obsahuje doporučení pro zvýšení spokojenosti a návrhy zacílení služeb a propagace na určité skupiny klientů.cs
dc.description.abstractThis thesis compares the satisfaction of clients of health insurance companies in the Czech Republic using two methods of measurement - the NPS method and the customer satisfaction survey. The goal of the thesis is to measure the satisfaction of clients of the Czech Republic health insurance companies and subsequently compare them with each other. The conclusion of the thesis contains recommendations for improving satisfaction and proposals for targeting services and promotions to specific client groups.en
dc.format.extent1805192 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZdravotní pojišťovnycs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectZákaznická spokojenostcs
dc.subjectNet Promoter Scorecs
dc.subjectHealth insurance companiesen
dc.subjectMeasurement of satisfactionen
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectNet Promoter Scoreen
dc.titleMěření spokojenosti klientů zdravotních pojišťovencs
dc.title.alternativeSatisfaction Measurement among Clients of Health Insurance Companiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2023-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAJ0105_EKF_N0414A050001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam