Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorFojtíková, Anna
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:57Z
dc.date.available2023-06-23T08:41:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149637
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na interkulturní rozdíly v oblasti spotřebitelského chování na trhu kávy v České republice a Rakousku. Cílem této práce je analyzovat rozdíly v preferencích spotřebitelů a vliv kulturních faktorů na výběr kávy a způsob její konzumace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související se spotřebitelským chováním a kávou. V praktické části jsou využity kvantitativní metody výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření, s cílem získat data o spotřebitelských preferencích a nákupním chováním na tomto trhu. Výsledky ukazují, že existují významné rozdíly mezi Českou republikou a Rakouskem, které jsou ovlivněny kulturními faktory. Závěrem jsou diskutovány praktické důsledky zjištěných rozdílů pro obchodní společnosti působící na trhu kávy v obou zemích. Práce přináší nové poznatky o interkulturních rozdílech na trhu kávy v České republice a Rakousku a má potenciál pomoci podnikům na tomto trhu při rozvoji svých marketingových strategií a obchodního plánu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on intercultural differences in consumer behaviour on the coffee market in the Czech republic and Austria. The aim of this thesis is to analyze differences in consumer preferences and the influence of cultural factors on coffee selection and consumption. The theoretical part describes basic concepts related to consumer behavior and coffee. In the practical part, quantitative research methods are used, specifically a questionnaire survey, to obtain data on consumer preferences and purchasing behavior in this market. The results show that there are significant differences between the Czech republic and Austria, which are influenced by cultural factors. The practical implications of the identified differences for business companies operating in the coffee market in both countries are discussed in the conclusion. The thesis provides new insights into intercultural differences on the coffee market in the Czech Republic and Austria and has the potential to help businesses in this market to develop their marketing strategies and business plans.en
dc.format.extent2408248 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInterkulturní rozdílycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectkávacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectRakouskocs
dc.subjectspolečné znakycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectIntercultural differencesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectmarketen
dc.subjectCzech republicen
dc.subjectAustriaen
dc.subjectcommon characteristicsen
dc.subjectconsumeren
dc.titleInterkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávycs
dc.title.alternativeIntercultural Differences in Consumer Behaviour in the Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jan
dc.date.accepted2023-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFOJ0112_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam