Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorKaras, Jakub
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:01Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149662
dc.description.abstractCílem této práce je popsat a provést experiemnt, jehož výstupy povedou k optimalizaci e-mailové komunikace konkrétné společnosti. V práci jsou popsána teoreitcká východiska marketingové komunikace se zaměřením na digitální marketing a jeho nástroje včetně e-mail marketingu. Dále je popsána společnost v rámci které byl experiment proveden a prostředí firmy. Experiment byl proveden formou A/B testu zařazeného do jedné z e-mailových kampaní. Výsledky analýzy získaných dat prokázaly statisticky významný rozdíl v efektivitě jednotlivých verzí A/B testu a na základě těchto dat autor práce navrhl způsob budoucí e-mailové komunikace společnosti a doporčil další kroky pro její dlouhodobou optimalizaci.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to describe and execute an experiemnt that will lead to the optimization of e-mail communication of a specific company. In this thesis, the theoretical background of marketing communication is described with a focus on digital marketing and its tools, including e-mail marketing. It also describes the company within which the experiment was done and the environment of the company. The experiment was executed in the form of an A/B test included in one of the company's e-mail campaigns. The results of the analysis of the data demonstrated a statistically significant difference in the effectiveness of the different versions of the A/B test and based on this data the author of the thesis designed the way of future e-mail communication of the company and recommended further steps for long-term optimization of e-mail communication.en
dc.format.extent1454212 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectB2B prostředícs
dc.subjectstrojírenský trhcs
dc.subjectA/B testcs
dc.subjecte-mail marketingcs
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectB2B environmenten
dc.subjectengineering marketen
dc.subjectA/B testen
dc.subjectemail marketingen
dc.titleNávrh způsobu e-mailové komunikace pro strojírenský trhcs
dc.title.alternativeDesign of an E-mail Communication for the Engineering Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKotrle, Miloš
dc.date.accepted2023-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0214_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam