Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorOttová, Dominika
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149664
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci kulturních akcí ve zvolených místech a navrhnout zlepšení pro zvýšení účinnosti propagace. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace, včetně nástrojů a strategií používaných v oblasti kultury, charakteristika městyse Polešovice a popis všech výzkumných míst. V praktické části byla použita metoda Focus Group k získání názorů a zkušeností návštěvníků a organizátorů. Výsledky analýzy ukázaly, že existuje prostor pro zlepšení marketingové komunikace, zejména v oblasti online propagace a sociálních sítí. Na základě těchto a dalších poznatků jsou v práci představena konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové komunikace, včetně využití nových technologií a zlepšení cílení na konkrétní cílovou skupinu. Tato doporučení mohou být využita organizátory kulturních akcí ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyse the current marketing communication of cultural events in the selected locations and to propose improvements to increase the effectiveness of promotion. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts related to marketing, marketing communication, including tools and strategies used in the field of culture, the characteristics of the town of Polešovice and a description of all research sites. In the practical part, the Focus Group method was used to obtain the opinions and experiences of visitors and organizers. The results of the analysis showed that there is room for improvement in marketing communication, especially in the area of online promotion and social networks. Based on these and other findings, the paper presents specific recommendations for improving marketing communication, including the use of new technologies and improved targeting of specific audiences. These recommendations can be used by cultural event organizers to improve marketing communication and increase attendance.en
dc.format.extent2857181 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkulturní akcecs
dc.subjecttradicecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectFocus Groupcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectPolešovicecs
dc.subjectOřechovcs
dc.subjectKunovicecs
dc.subjectobeccs
dc.subjectměstyscs
dc.subjectměstocs
dc.subjectcultural eventsen
dc.subjecttraditionsen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectFocus Groupen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectPolešoviceen
dc.subjectOřechoven
dc.subjectKunoviceen
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjecttownshipen
dc.subjecttownen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace místních kulturních akcícs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of Local Cultural Eventsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Eva
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOTT0023_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam