Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorSkuplíková, Valérie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149665
dc.description.abstractBakalářská práce byla věnována spotřebitelskému chování generace Z na trhu s dekorativní kosmetikou. Měla za cíl zkoumat hlavně postavení spotřebitelů vůči dekorativní kosmetice, vnímání značek spotřebiteli a samotnou marketingovou komunikaci značek. Teoretická část práce byla rozdělena na dvě kapitoly. První byla věnována východiskům spotřebitelského chování, jako jsou jeho modely či faktory. V druhé kapitole byl rozebrán zkoumaný trh. Pro zhotovení praktické části a samotný sběr dat byla využita kvantitativní metoda CAWI spočívající ve sběru skrze online dotazníkové šetření. Výsledky ukázaly, že se ve zkoumané generaci značně liší chování spotřebitelů dle toho, zda práci mají či nikoliv. Na základě výsledků bylo také možné konstatovat, že je nejdůležitější při rozhodování pro spotřebitele dobrá kvalita a cenová dostupnost, přičemž tyto informace nejčastěji získávají skrze online reklamy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focused on the consumer behavior of Generation Z in the decorative cosmetics market. Its aim was to examine the position of consumers towards decorative cosmetics, brand perception and the marketing communication of brands. The theoretical part of the thesis was divided into two chapters. The first chapter was dedicated to the fundamentals of consumer behavior, such as its models or factors. The second chapter analyzed the researched market. The quantitative CAWI method was used for the practical part and data collection, which involved online surveying. The results showed that consumer behavior in the studied generation varies considerably depending on whether they are employed or not. Based on the results, it was also possible to conclude that the most important factors for consumers when making purchasing decisions are good quality and affordability, with these pieces of information being most commonly obtained through online advertising.en
dc.format.extent2508899 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectdekorativní kosmetikacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectlíčenícs
dc.subjectlíčidlacs
dc.subjectznačkycs
dc.subjectgenerace Zcs
dc.subjectproduktycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectdecorative cosmeticsen
dc.subjectmarketen
dc.subjectmake-upen
dc.subjectmake-up productsen
dc.subjectbrandsen
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectproductsen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleSpotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetikycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour of Generation Z in the Decorative Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Eva
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKU0104_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam