Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorŠedová, Markéta
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149666
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou image regionálního rádia Radia Čas. Cílem práce je zjistit aktuální stav image z pohledu posluchačů, i lidí, kteří aktivně rádio neposlouchají. Teoretická část je věnována definování pojmů jako je image, základní prvky značky a základní charakteristika zkoumaného rádia. V praktické části práce jsou vyhodnocena data, která byla získána formou dotazníku a hloubkového rozhovoru, který byl proveden s ředitelem marketingu ve zkoumaném rádiu. Data jsou řazena do třídění prvního a druhého stupně. Na základě získaných dat a jejich následné analýzy jsou navrženy možnosti, které mají potenciál zlepšit image Radia Čas. Mezi nejdůležitější výsledky se řadí zjištění, že posluchači znají logo a slogan zkoumaného rádia.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of the image of the regional radio station Radio Čas. The aim of the thesis is to find out the current state of the image from the point of view of listeners and people who do not actively listen to the radio. The theoretical part is devoted to defining concepts such as image, basic elements of the brand and basic characteristics of the radio under study. The practical part of the thesis evaluates the data that was collected in the form of a questionnaire and an in-depth interview that was conducted with the marketing director of the radio under study. The data are sorted into first and second level classification. On the basis of the data collected and its subsequent analysis, options are suggested that have the potential to improve the image of Radio Čas. Among the most important results are the findings that listeners know the logo and slogan of the studied radio station.en
dc.format.extent1293513 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectrádiocs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectimage rádiacs
dc.subjectimageen
dc.subjectradioen
dc.subjectmediaen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectradio imageen
dc.titleAnalýza image regionálního rádiacs
dc.title.alternativeRegional Radio Image Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Eva
dc.date.accepted2023-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSED0252_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam