Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČermáková, Ivana
dc.contributor.authorStankuš, Radek
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:04Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149679
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitelů vůči reklamě na sociálních sítích. Je věnována teoretickému zpracování spotřebitelského chování a trhu online reklamy. Jsou zde rozebrány jednotlivé pojmy související s danou problematikou. Výzkumná část je zaměřena na analýzu vnímání reklamy na konkrétních sociálních sítích, obeznámenost s technickými pojmy spojenými s reklamou a názory na vzhled reklam. Ze zjištěných údajů vyšly najevo postoje respondentů vůči reklamě a jejich znalosti a názory. Dále byly z údajů navrženy doporučení pro budoucí výzkumy a zadavatele reklam.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyse consumer behaviour towards advertisements on social media. It is devoted to the theoretics of consumer behaviour and the online advertising market. The different concepts related to the issue are discussed. The research part focuses on the analysis of the perception of advertising on specific social networks, familiarity with technical terms related to advertising, and opinions on the appearance of ads. The data revealed the respondents' attitudes towards advertising, and their knowledge and opinions. Further, recommendations for future research and advertisers were suggested from the data.en
dc.format.extent1311791 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectonline reklamacs
dc.subjectanalýza trhu online reklamycs
dc.subjectcílení reklamycs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectonline advertisingen
dc.subjectonline advertising market analysisen
dc.subjectadvertising targetingen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeConsumer Attitudes Analysis towards Advertising on Social Networksen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Petr
dc.date.accepted2023-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSTA0543_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam