Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaliszewská, Lucie
dc.contributor.authorKučerová, Natálie
dc.date.accessioned2023-06-23T08:42:07Z
dc.date.available2023-06-23T08:42:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/149697
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o spotřebitelském chování na trhu módy. Hlavním cílem bylo identifikovat chování spotřebitele při nákupu módy. Zjistit, jak spotřebitelé reagují na různé faktory při kupování nových módních produktů a jaké atributy jsou pro ně nejdůležitější při jejich nákupu. Zvolen byl kvantitativní výzkum s využitím primárních dat, která byla získána prostřednictvím online dotazníkového šetření. Výběrový soubor byl tvořen technikou vhodné příležitosti. Celkem bylo analyzováno 257 dotazníků. Data byla setříděna a analyzována v Microsoft Excel. Z výzkumu byly zjištěny postoje spotřebitele k jednotlivým faktorům při nákupu módních produktů a jaké atributy při nákupu jsou pro něj nejdůležitější. Hlavním výsledkem je, že spotřebitelé si jsou vědomi dopadů rychlé módy (fast fashion) a čím dál, tím více se přiklánějí k udržitelné módě.cs
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis focuses on consumer behavior in the fashion market. The main goal was to describe consumer behaviors when purchasing fashion products. To find out how consumers react to various factors when buying new fashion products, and what attributes are most important to them when making a purchase. Quantitative research was used for conducting primary data, which were obtained through online questionnaire survey. The sample was created using appropriate occasion technique. A total of 257 questionnaires were analysed. The data was subsequently sorted and analyzed in Microsoft Excel. From the research, it was found that consumers have certain attitudes towards individual factors when purchasing fashion products and what attributes are most important to them during the purchase process. The main result is that consumers are aware of the impacts of fast fashion and are increasingly leaning towards sustainable fashion.en
dc.format.extent1007147 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjecttrh módycs
dc.subjectonline dotazovánícs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectudržitelná módacs
dc.subjectrychlá módacs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectfashion marketen
dc.subjectonline surveyen
dc.subjectsustainabilityen
dc.subjectslow fashionen
dc.subjectfast fashionen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu módycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Fashion Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkácel, Adam
dc.date.accepted2023-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUC0353_EKF_B0414A050001_S01_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam